reklama

Moje štyri divy sveta

Myslel som si, že sa tejto štafete vyhnem, ale tak Mary Dobošová, ako aj Martin Odler ma z tohto omylu veľmi rýchlo vyviedli. Snažiac sa nepokaziť hru pridávam svoje štvorky aj ja, avšak s malou výhradou, že pri niektorých položkách mi číslo 4 nesedelo a vyberal som iba hrozienka, a navyše som pridal zopár kolóniek, ktoré sa v oficiálnom zozname nevyskytujú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Štyri zamestnania

1) novinár

2) politický analytik

3) sanitár v nemocnici

4) vysokoškolský učiteľ

Štyri miesta, kde som žil

1) Pezinok

2) Coventry

3) Londýn

4) Galanta

Štyri miesta, kde rád oddychujem

1) Karpaty (Tatry, Beskydy, Pieniny, Poľana, Muránska planina...)

2) Alpy (Dolomity a oblasť Grossglockneru)

3) Labské pieskovce

4) Sahara (a vôbec atmosféra púšte)

Štyri miesta, kde by som bol radšej ako teraz

1) Tibet

2) Nový Zéland

3) Patagónia

4) Rio de Janeiro

Štyri obľúbené jedlá

1) maková štrúdľa

2) makové buchty

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3) makové šúľance

4) makové gule (s jahodami)

Štyri najobľúbenejšie filmy

1) Vtedy na Západe

2) Krstný otec

3) Unavení slnkom

4) Massada

Štyria najobľúbenejší herci

1) Sean Connery

2) Al Pacino

3) Jeremy Irons

4) Ladislav Chudík

Štyri najobľúbenejšie knihy

1) Anna Kareninová (L. N. Tolstoj)

2) Idiot (F. M. Dostojevskij)

3) Steblá trávy (W. Whitman)

4) Sto rokov samoty (G. G. Marquez)

Štyria najobľúbenejší spisovatelia

1) Lev Nikolajevič Tolstoj

2) Fjodor Michajlovič Dostojevskij

3) Bertolt Brecht

4) Milan Rúfus

Štyri najobľúbenejšie skladby

1) Šeherezáda (N. Rimskij-Korsakov)

2) Sarabanda (G. F. Händel)

3) Klavírny koncert Es-dur, Cisárska (L. van Beethoven)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4) Kreutzerova sonáta (L. van Beethoven)

Štyria najobľúbenejší skladatelia

1) Ludwig van Beethoven

2) Pjotr Iľjič Čajkovskij

3) Giuseppe Verdi

4) John Lennon

Štyri obľúbené historické postavy

1) Mahátma Gándhí

2) Martin Luther King

3) František z Assisi

4) Sokrates

Štyria ľudia, ktorým odovzdávam štafetu 1) Peter Weisenbacher
2) Tamara Lučinská
3) Jozef Šátek
4) Ivana Brezinská

Eduard Chmelár

Eduard Chmelár

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Jediný režim, voči ktorému nemám výhrady, je pitný.Profil kandidáta na prezidenta Zoznam autorových rubrík:  Zbližovanie ľudstvaKultúra mieru a nenásiliaUdržateľná spoločnosťKritika politikyMédiáRúcanie mýtovPro SlovakiaSúkromnéZábavaNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu